REKLAMAČNÍ ŘÁD:
Tento Reklamační řád řeší reklamační řízení mezi prodávajícím a kupujícím na reklamované zboží.
Reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u provozovatele internetového obchodu AQUATOPHOME.CZ – Martin Kabíček
Každá reklamace se řeší na základě reklamačního řízení. Kupující je povinen předat prodávajícímu řádně vyplněný reklamační protokol, doklad o nákupu, případně záruční list reklamovaného výrobku. Rovněž předá reklamovaný výrobek a to běžným balíkem nebo osobně na adresu: AQUATOPHOME.CZ – Martin Kabíček, Záryby 260, Kostelec nad Labem, 27713. Reklamace vždy zasílejte bez dobírky, tedy na vlastní náklady! V opačném případě nedojde k převzetí reklamace a zboží bude vráceno na adresu odesílatele. Reklamujete-li výrobek s vlastním servisem (viz záruční list výrobku), je VŽDY nejrychlejším způsobem zaslání vadného výrobku přímo do servisu.
Reklamace zboží a služeb se řídí občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele.
Záruční doba výrobku začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Kupující má právo, aby vada na výrobku v záruční lhůtě byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, tj. nejpozději do 30 dnů od převzetí zásilky, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně oboustranně nedohodne na lhůtě delší. V případě nutnosti posouzení reklamace třetí osobou (stranou), se prodlužuje doba 30-denní lhůty pro vyřízení reklamace o tuto dobu.
Zákazník může žádat o výměnu věci nebo vrácení peněz v případě že jde o vadu odstranitelnou, ale kupující nemůže věc řádně užívat z důvodu, že se u věci opětovně vyskytla 3x stejná uznaná vada nebo 4 různé uznané závady nebo je zboží uznáno neopravitelným autorizovaným servisem.
V případě, že nastane důvod k reklamaci a nejste si správným postupem jisti, raději vždy konzultujte optimální kroky na info@aquatophome.cz.
Po obdržení reklamačního protokolu Reklamační formulář (kliknutím na tento odkaz stáhnete) a vadného výrobku, bude vydáno prodávajícím do 30 dnů rozhodnutí o reklamačním řízení. V případě oprávněné reklamace, bude toto rozhodnutí obsahovat návrh na způsob vyřízení reklamace.
Převzetí zboží od přepravní společnosti: Kupující má povinnost zkontrolovat fyzický stav zásilky a obdrženého zboží. Při převzetí zásilky zkontroluje za přítomnosti přepravce-řidiče, že obal zásilky není poškozený (výrazně promáčknutý, roztrhaný, rozmočený a není zásadně porušena lepící páska, nebo deformovány rohy balíku). Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte.
V případě, že kupující nepřevezme poškozenou zásilku, předá tuto informaci prodávajícímu telefonicky či emailem na adrese: info@aquatophome.cz Pokud kupující podepíše dopravci bezchybné dodání zásilky a není žádný problém zapsán, pozdější reklamace nebude uznána, protože se má za to, že zboží bylo dodáno v pořádku a k fyzickému poškození došlo až po řádném předání zásilky.
Reklamace s následnou škodou: V případě reklamace s následnou škodou má povinnost kupující neprodleně informovat prodávajícího o vzniku škodní události, času a místě kde k ní došlo. Dále má povinnost pořídit fotodokumentaci namontovaného vadného výrobku a všech následných škod a tyto zaslat prodejci včetně kontaktu na email: info@aquatophome.cz . Reklamace se škodní událostí bude předána k dalšímu řešení a posouzení výrobci. V případě oprávněné reklamace (například skryté vady výrobku), bude škodní událost plněna z odpovědnosti výrobce nebo dovozce.
Montážní pravidla obecně: U stavebních výrobků prodávaných na AQUATOPHOME.CZ má montáž provádět vždy odborná firma!!! Školení montážníci znají technologické postupy a montážní pravidla pro montáž stavebních prvků. Provádějí tlakové zkoušky, proplachy potrubí atd. (V případě reklamací se škodní událostí musí být předkládány protokoly a certifikáty o způsobilosti montážníka)
Pokud jste se rozhodli montovat výrobky sami, obecně doporučujeme následující:
Všechny mosazné závity těsněte pouze teflonovou páskou nebo šňůrou (např. Loctite), případně těsnícím materiálem na bázi silikonu. Nikdy nepoužívejte konopí!!! Vzhledem k jeho vysokému utahovacímu momentu, může dojít k prasknutí závitu. Těsnit konopím se nedoporučuje a většina výrobců ho přímo zakazuje. Vyhnete se tak případným problémům v případě reklamace.
V případě, že jste se rozhodli sami namontovat vodovodní baterii, nezapomeňte před montáží propláchnout potrubí. Zabráníte tím vniknutí nečistot do sedel ventilů baterie (zvlášť důležité u baterií s keramickými vršky). K dotažení převlečných matic použijte maticový klíč, nikoliv hasák. Pokud není váš vodovodní systém vybaven redukčním ventilem a domovním filtrem, doporučujeme jeho montáž. Předejdete tím mnoha problémům i u jiných vodovodních zařízení, přístrojů a spotřebičů. Pokud není systém takto vybaven, použijte alespoň gumové těsnění s nerezovým sítkem, pro stojánkové baterie použijte rohové ventily s filtrem. Pro správnou funkci baterie nesmí tlak přesáhnout 6 bar. Při čištění nepoužívejte čistící prášky ani tekuté a jiné chemicky agresivní čistící prostředky. Může dojít k poškození povrchu baterie.
Závěrem:
Záruka se nevztahuje, na poškození povrchů použitím agresivních čistících prostředků, nebo mechanickým poškozením. Dále na závady způsobené neodbornou montáží nebo neodbornou opravou a na běžné opotřebení gumových těsnění. Záruka se také nevztahuje na závady vzniklé usazováním vodního kamene např. zanesení trysek sprchových hlav atd.
Každá reklamace musí být posouzena prodejcem nebo pracovníkem zajišťujícím servis.
V případě jakýchkoli problémů s případnými reklamacemi, Vám ochotně pomůžeme s touto nepříjemnou situací na emailu: info@aquatophome.cz